Zappit

Karoly Vamos: «Με τον Φωκά κάναμε παρέα, ξαφνικά έγινε χορογράφος και…»

«Είχε γίνει παρεξήγηση μεταξύ μας όταν...»

Τον γνωρίσαμε μέσα από την τηλεόραση και το show «Μπράβο» της Ρούλας Κορομηλά. Ο χορευτή και χορογράφος Karoly Vamos αποκαλύπτεται σε συνέντευξη του στο περιοδικό ΕΓΩ! Στα 54 του χρόνια είναι παππούς και δεν το γνώριζε κανείς, ενώ αποκαλύπτει γιατί σταμάτησαν την παρέα με τον Φωκά Ευαγγελινό με τον οποίο δούλεψαν μαζί ως χορευτές.

Βίωσες ρατσισμό;
Ειλικρινά; Πάρα πολύ. Μόνο το κεφάλι δεν μου έκοψαν. Μέχρι να φτιάξω το όνομα μου και τη θέση μου, δεχόμουν καθημερινά πόλεμο. Εδικά από ανθρώπους του κυκλώματος.

Ποιοι χορογράφοι υπήρχαν τότε;
Ο Μεταξόπουλος, ο Σειληνός, ο Παπάζογλου…

Ο Φωκάς Ευαγγελινός;
Μην ανοίγεις αυτή την πόρτα. Με τον Φωκά δουλέψαμε μαζί ως χορευτές και στα μπουζούκια και σε κάποια τηλεοπτικά σετ για άλλους χορογράφους.

Έχω ακούσει από ανθρώπους του χώρου ότι υπάρχουν μεγάλα ονόματα χορογράφων που κάνουν καριέρα στην Ελλάδα ενώ δεν έχουν καν τις βασικές γνώσεις…
Κανένα σχόλιο. Ένα όνομα μου ήρθε πρώτο από όλα στο μυαλό μου.

Στο πρώτο «Dancing with the Stars» είχες δηλώσεις για την παρουσία του Φωκά Ευαγγελινού στην επιτροπή «πως θα κρίνει και θα βαθμολογεί, ενώ δεν ξέρει λάτιν χορούς». Σε αυτόν αναφέρεσαι;
Ο καθένας μπορεί να γίνει χορογράφος. Με τα χρόνια ενδεχομένως να αποκτήσει την εμπειρία που χρειάζεται. Αλλά δεν θέλω να το συζητάω,

Νόμιζα ήσασταν φίλοι με τον Φωκά!
Μα ήμασταν! Και μάλιστα κολλητοί. Είχε γίνει παρεξήγηση μεταξύ μας όταν αλλάξαμε θέσεις στο «Μπράβο». Εκείνος αποχώρησε από το show. Η Ρούλα, ο Βαγγέλης Περρής και ο Stefano Sartini μου έκαναν κατευθείαν πρόταση. Είχα μόνο μία εβδομάδα να αλλάξω μπαλέτο, να ετοιμάσω χορογραφίες και να βγω στην εκπομπή. Δεν ξέρεις γιατί τρέξιμο και για τι άγχος μιλάμε.

Ο Φωκάς ενοχλήθηκε που πήρες τη θέση του;
Με τον Φωκά ήμασταν χορευτές. Βγαίναμε έξω για καφέ, κάναμε παρέα. Ξαφνικά έγινε χορογράφος και εμένα δεν με κάλεσε ποτέ να δουλέψω μαζί του. Κάποια χρόνια μετά με πήρε τηλέφωνο και μου είπε «Χρειάζομαι άλλον ένα χορευτή για το «Μπράβο». Θα έρθεις;» Πάντα, σε όλες τις δουλειές κάθε χορευτής βοηθά λίγο το χορογράφο. Όταν όμως ο χορευτής φτιάχνει τις χορογραφίες αυτό είναι άλλο. Εγώ τότε ασχολούμουν και με το τραγούδι. Το είχα σπουδάσει άλλωστε. Είπα στον Φωκά ότι ήθελα να παρουσιάσω ένα τραγούδι και να φτιάξω και τη χορογραφία. «Εάν συμφωνεί η Ρούλα και ο Sartini, καν’το», μου απάντησε. Τελικά το έκανα. Έπειτα από αυτό… κενό!

Γιατί κυριάρχησε ο Φωκάς στην αθηναϊκή νύχτα;
Γιατί εγώ τουλάχιστον, δεν μπορώ να κάνω δημόσιες σχέσεις. Γι’ αυτό έχω μείνει λίγο εκτός κυκλώματος.

Ζήλεψες που ο Φωκάς έκανε επιτυχία μετά;
Με την καλή την έννοια. Αλλά ναι, ζήλεψα. Για πολλούς λόγους που δεν θέλω να αναφέρω. Σε γενικές γραμμές δεν είμαι καθόλου ζηλιάρης. Συνήθως χαίρομαι με την επιτυχία του άλλου. Ο Φωκάς έκανε πάρα πολύ ωραίες εμφανίσεις με τα μεγαλύτερα ονόματα του χώρου.

Στις μεσημεριανές εκπομπές έλεγαν ότι η κούνια που χρησιμοποιεί στα shows της η Δέσποινα Βανδή είναι αντιγραφή από εμφανίσεις της Lopez και έκαναν συγκρίσεις.
Ναι και δεν μου αρέσει αυτό. Γι’ αυτό και πριν, όταν με ρώτησες, σου είπα «no comment». Ο πιο γνωστός χορογράφος στην Ελλάδα είναι ο Φωκάς . Και είναι ένας χορογράφος με πάρα πολύ ωραίες ιδέες. Είναι κρίμα να αναλώνεσαι σε αντιγραφές. Όλοι δανειζόμαστε πράγματα και ψάχνουμε ιδέες από το εξωτερικό. Αλλά πρέπει να τις αλλάζουμε, αν τις προχωράμε και να τις προσαρμόζουμε. Χαίρομαι όμως που ο Φωκάς έγινε σκηνοθέτης. Πάντα είχε ταλέντο στο να οργανώνει τα πράγματα. Είναι δυνατός άνθρωπος και έχει καλή επικοινωνία με τον κόσμο γύρω του.