Παρά την εντονότατη διαφήμιση και τις πολλές προσδοκίες το δελτίο της ΝΕΤ με την Ελλη Στάη δεν κατάφερε να έλξει το ενδιαφέρον του κοινού.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της AGB, πριν τις 31 Ιανουαρίου που ξεκίνησε το νέο δελτίο ειδήσεων, η μέση απόδοση του βραδινού δελτίου που παρουσίαζε η Ρ. Μπιζόγλη κυμαίνονταν από 3.9% έως και 4.5% .
Μετά τις αλλαγές που έγιναν στο δελτίο και με την παρουσία της Στάη η τηλεθέαση κυμάνθηκε σχεδόν στα ίδια επίπεδα, δηλαδή σε μερίδιο μεταξύ 4.2 και 4.7%.
Η αξία της Ελ. Στάη προφανώς δεν αμφισβητείται. Όμως το μοντέλο δελτίου που υπηρετεί δεν ταιριάζει στο προφίλ του κρατικού καναλιού.
Αντί για τις ειδήσεις από όλη την Ελλάδα που η κρατική τηλεόραση χρυσοπληρώνει, οργανώνονται και μεταδίδονται βαρετές πολιτικές συζητήσεις που κάνουν την καταξιωμένη παρουσιάστρια να «παίζει» πιό πολύ στο «γυαλί», αλλά αφήνουν αδιάφορους τους τηλεθεατές.
Υπάρχουν και βράδια που δεν μεταδίδονται ούτε αθλητικά επειδή «τραβάνε» σε χρόνο τα «παράθυρα».
Δεν είναι όμως μόνο η επιλογή της Στάη που δεν έχει «περπατήσει». Συνολικά το ενημερωτικό προφίλ της κρατικής τηλεόρασης έχει μειωθεί αφού τα δελτία έχουν συρρικνωθεί χωρίς όμως να μειωθεί και το κόστος. Το δελτίο της ΝΕΤ στις 18.00 έχει γίνει 15λεπτο ενώ και το ωριαίο δελτίο της ΕΤ3 στις 17.00 έγινε 5λεπτο για να «χωρέσει» μια σαφώς υποδεέστερη ενημερωτικά εκπομπή.