Όπως φαίνεται στο βίντεο ντοκουμέντο από την στιγμή που μπαίνει στο ταξί για να διαφύγει αμέσως μετά την επίθεση, φορά καπαρντίνα.
Πάνω της, διακρίνονται μικρές τρύπες. Είναι τα σημάδια από τις σταγόνες του καυστικού υγρού που έπεσαν στα ρούχα της, την στιγμή που έριχνε το βιτριόλι στο πρόσωπο και στο σώμα της Ιωάννας.
Το ταξί το είχε προπληρώσει και την περίμενε, για να είναι σίγουρη ότι θα απομακρυνθεί από το σημείο όσο το δυνατό πιο γρήγορα.
Επιπλέον, φορούσε κόκκινη περούκα για να κρύψει τα ξανθά της μαλλιά και να αλλοιώσει την εικόνα της. Ο σάκος, μέσα στον οποίο είχε κρύψει το βιτριόλι και το μαύρο παντελόνι που φορούσε εκείνο το πρωινό στην Καλλιθέα, φαίνονται επίσης στις φωτογραφίες ντοκουμέντο.
Αποκλειστικά ηχητικά ντοκουμέντα
Στα αποκλειστικά ηχητικά ντοκουμέντα που παρουσιάζει το LIVE NEWS, η Έφη περιγράφει σε συνομιλίες της με τη χαρτορίχτρα σκηνές ζηλοτυπίας που έκανε στον άνδρα ο οποίος την ενδιέφερε ερωτικά.
«-Του ‘κανα και τη μανούρα με το κινητό, στο ‘πα; Κάποια στιγμή ήτανε τσούκου τσούκου, τσούκου, τσούκου εκεί. Αυτός! Αυτός εκεί κάπου έστελνε. Έλα εδώ του λέω, πάω του παίρνω το κινητό, το έκανε έτσι, φέρ’το εδώ του λέω, τώρα του λέω είμαστε μαζί του λέω, πες στα γκομενάκια του λέω μετά.
Κοκκάλωσε. Το ‘κανε κανά δυο φορές, την πρώτη, ντάξει στείλε τα μηνυματάκια σου του κάνω αρχικά. Μετά τη δεύτερη, αφού δε σηκώθηκα να φύγω, κάπου έστελνε τώρα ντάξει δεν ξέρω πώς και τι. Του το παίρνω και μου λέει καλά πας καλά μου λέει καμία σχέση! Ντάξει μου λέει δεν έπρεπε να το κάνεις αυτό. Δεν πειράζει του λέω, ξύδι του λέω.
Εντωμεταξύ κι εγώ αφήνω το βράδυ το Ίντερνετ ανοιχτό όλο το βράδυ ανοιχτό να το βλέπει ότι είμαι μέσα. Μπαίνω σήμερα το πρωί και βλέπω ήτανε είχε μπει 6 η ώρα το πρωί, αν με είδε μέσα 6 η ώρα το πρωί θα μου λέγε τι κάνει αυτή 6 η ώρα το πρωί μέσα. Με είχε ρωτήσει μια φορά όταν είχαμε βγει, μου λέει το Ίντερνετ το κλείνεις, αυτός τώρα με ρώτησε ψαρωτικά, μου λέει το Ίντερνετ μου λέει το κλείνεις μου λέει το βράδυ;
Τι ώρα μου λέει το έχεις ανοιχτό γιατί σου στέλνω καμιά φορά και δεν έρχεται αμέσως το μήνυμα».
Το άγχος της μεγάλο. Αν θα την ξαναπάρει, τι θα γίνει μεταξύ τους. Ποια στάση πρέπει να κρατήσει.
«-Αν δεν πάρει;
-Θα πάρει!
-Φοβάμαι ότι δε θα ξαναπάρει.
-Όλο έτσι μου λες.
-Και δε θέλω να ρίξω τα μούτρα μου ρε Αργυρώ, δε το θέλω να τα ρίξω, γιατί να σου πω κάτι, θα με μάθει μετά, θα με έχει του χεριού του και θα νομίζει μετά ότι εγώ πρέπει να βγάζω το φίδι απ’ την τρύπα και δε φταίω γιατί τον πήρα χθες ένα γ…τηλέφωνο και του λέω, κυρίως τον πήρα να δω και τι κάνει, πως μου έλειψε, ότι «έγινε κάτι 3 μέρες και απομακρυνθήκαμε, για ποιο λόγο έχω να σε δω 15 μέρες»… Αυτά ήθελα να του πω. Και μια φίλη μου που το συζητήσαμε μου είπε ότι μήπως σε άκουσε πολύ σοβαρή και ότι κάτι ήθελες να του πεις, ότι κάτι ήθελες να του κάνεις σοβαρή κουβέντα και δεν ήθελε να το διαχειριστεί εκείνη την ώρα κι έκοψε.
-Σε άκουσε σοβαρή;
-Ε καλά δεν ήμουν αγαπούλες αν με ρωτάς, δεν ήμουνα.
-Ε τι του είπες;
-Καλημέρα του λέω. Τι κάνεις; Ε δεν ήμουνα όπως ήμουν άλλες φορές, ντάξει δεν, δεν ήμουν αλλά δε μου άρεσε κι αυτός που με αποκάλεσε έτσι, δε μου άρεσε.
-Πώς σε αποκάλεσε;
-Ε μου λέει έλα αστέρι μου, έλα μωρό μου, έλα…»
Προσπαθώντας μάλιστα να κατανοήσει τι συμβαίνει, ανατρέχει σε… παραδείγματα του παρελθόντος και τον τρόπο που άλλοι άνδρες της είχαν συμπεριφερθεί.
«Ήταν ένα παλικάρι κυρία Αργυρώ, σαν τα κρύα τα νερά, δύο μέτρα, όμορφος πραγματικά, τι να σου πω τώρα, αρχοντικά όμορφος, όχι όμορφος χαζοόμορφος, ωραίο ντύσιμο, ψηλός, ωραίο κορμί. Βγαίναμε εκεί καμιά δεκαπενταριά μέρες και αυτός ήταν και μοτίβο… δηλαδή και βλέπω τη διαφορά με αυτόν που είναι 35 ετών, που τσακωθήκαμε μια μέρα του ‘κανα εγώ τα τσαλιμάκια που μου κάνει ο κοντός τώρα και με παίρνει τηλέφωνο μια μέρα κι έμενε πάνω στο Διόνυσο αυτός και με πήρε τηλέφωνο μια μέρα 11:30 η ώρα μου λέει έρχομαι τώρα κάτω απ’ το σπίτι σου να μιλήσουμε, κατέβα σε μισή ώρα να ‘σαι από κάτω. Δηλαδή λέω, αυτός πώς το ‘κανε έτσι; Δηλαδή θέλω να σου πω ότι…
-Ήταν τρελαμένος.
-Ναι, πώς κατέβηκε ήρθε από ‘κει μια ώρα δρόμος γιατί και ο Διόνυσος είναι ξέρεις πού είναι, είναι έξω από…
-Η απόρριψη! Μεγάλη δουλειά. Είναι η απόρριψη και αυτό που σου κάνει.
-Και το φτύσιμο, να το ξέρεις,
-Το γαμώτο.
-Το φτύσιμο, το φτύσιμο, φτύσιμο το λες αυτό.
-Όλα, όλα, όλα βασικά.. ποιος είσαι εσύ ρε;
-Ξέρω ‘γω, το θέμα είναι τώρα τι γίνεται…
-Και αυτό καλό είναι, και ο ήλιος και το ένα αστέρι και το άλλο.. Σας θέλει ο Θεός μαζί.
-Δε βλέπεις χωρισμό;
-Χωρισμό όχι ρε γαμώτο. Δηλαδή, πρέπει να ‘χω πέσει… πόσο έξω;
-Το ζεις τώρα αυτό που βλέπεις; Πραγματικά δηλαδή, μα είναι τραγικό».
Η Έφη ακούγεται «θολωμένη». Πρέπει πάση θυσία να πάρει μια απάντηση. Με το μυαλό της πάντα στο εάν κάποια άλλη γυναίκα έχει βάλει στο «μάτι» τον άνδρα που εκείνη ποθεί.
Πηγή: Mega – Live News