Όπως διαβάζουμε στο ΠΑΡΟΝ, αποκαλύπτει σοβαρά κενά και ελλείψεις στο πρόγραμμα και στα στελέχη αλλά και στο σχεδιασμό της λειτουργίας.
Στην επιστολή του αναφέρει για το πρόγραμμα ότι δεν κατάφερε να πείσει τα μέλη του ΔΣ «να υιοθετήσουμε μια ορθολογική και ολοκληρωμένη διαδικασία σχεδιασμού προγράμματος η οποία να λαμβάνει υπ' όψιν της τις ανάγκες και τις επιθυμίες του τηλεοπτικού κοινού».
Σε άλλο σημείο, θυμίζει ότι η θέση του εμπορικού διευθυντή είναι κενή:
«Ούτε κατάφερα να σας επισημάνω την κρισιμότητα του κενού της θέσης του εμπορικού διευθυντή της ΕΡΤ σε μια τηλεοπτική χρονιά που η ΕΡΤ μεταδίδει τα πλέον εμπορικά προγράμματα, δηλαδή την Eurovision, το Champions League, το Final Four, το Euro, τους Ολυμπιακούς…»
Διαβάστε ακόμα: