Η εβδομαδιαία βραδινή εκπομπή του Alpha φαίνεται πως ξεχωρίζει ανάμεσα στους ανταγωνιστές της, όσον αφορά στην προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού. Η ξεχωριστή θεματολογία και ο διαφορετικός τρόπος προσέγγισης από τον Αντώνη Σρόιτερ, φαίνεται πως είναι το μυστικό που οδήγησε την «Αυτοψία» στα ψηλά της Nielsen.
Χθες, Τρίτη, ο δημοσιογράφος επισκέφθηκε τον χώρο φιλοξενίας των σεισμοπλήκτων της Αθήνας δίπλα στο στρατόπεδο Καποτά, εκεί που συνεχίζουν να ζουν σε εκατοντάδες λυόμενα 5.000 άνθρωποι. Οι εικόνες που μετέδωσε η εκπομπή ήταν συγκλονιστικές, καθώς παραπέμπουν στις φαβέλες της Βραζιλίας.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης, η Αυτοψία σημείωσε μέσο όρο στο γενικό σύνολο 16,3% και στο δυναμικό 15,6%. Την ίδια ώρα, οι ανταγωνιστές της ενημέρωσης σημείωναν αντίστοιχα:
Ανατροπή – 10,4% και 6,6%
Ιστορίες – 6,6% και 4,3%.