Τα νέα ενημερωτικά σχήματα έφεραν ανανέωση ή κάποια τηλεοπτική αμηχανία;
Κέρδισαν τις εντυπώσεις της πρώτη μέρας ή ο δρόμος για κάποιους θα είναι μακρύς και δύσκολος;
Με τη νέα σεζόν να ξεκινά σε διάφορα στάδια, το πρωί της Δευτέρας πήραν σειρά οι πρωινές ενημερωτικές εκπομπές, πλην του Γιώργου Παπαδάκη. Τα κανάλια πέφτουν φέτος από νωρίς στη μάχη του ανταγωνισμού και από αυτήν δεν θα μπορούσε να λείπει η ενημέρωση.
Θα λέγαμε, ωστόσο, πως η πρώτη εντύπωση που είχαμε από όσα είδαμε στο ξεκίνημα της εβδομάδας, είναι πως οι ενημερωτικοί… σαν να κλέβουν στοιχεία από τον τρόπο που χειρίζονται την εικόνα τους οι ψυχαγωγικοί. Στοιχεία έντονης χαλαρότητας, χιουμοριστικές ατάκες και καρφάκια, στήλες με ελαφρύ περιεχόμενο διανθίζουν πλέον τις πρωινές ενημερωτικές εκπομπές. Όλα αυτά, βέβαια, σε κάποιους ταίριαξαν καλύτερα και σε κάποιους άλλους όχι και τόσο.
Για παράδειγμα, στο OPEN, τα νεοσύστατα ζευγάρια φάνηκε να έχουν βρει μεταξύ τους την ατάκα και η επικοινωνία τους να είναι δουλεμένη αρκετά, σαν να μην ήταν η πρώτη μέρα. Μπορεί να μην είδαμε καινοτομίες και κάποια διαφορετική πρόταση, αλλά τουλάχιστον φαίνεται πως η πολύπαθη -για τη συγκεκριμένη ζώνη και εκπομπή- περσινή σεζόν ανήκει στο παρελθόν. Τόσο ο Μάνος Νιφλής με την Χρύσα Φώσκολου, όσο και ο Δημήτρης Καμπουράκης με τον Παναγιώτη Στάθη κινήθηκαν με εξαιρετική άνεση, διάθεση καλής συνεργασίας, δίχως άγχος επικράτησης του ενός έναντι του άλλου.
Από την άλλη, οι νέες συνθέσεις του ΣΚΑΪ -κανάλι που έχει συνηθίσει το κοινό σε δίδυμα- δημιούργησαν μια αμηχανία που πέρασε έντονα στους τηλεθεατές. Το αρχικό τρακ της πρώτης μέρας που είχαν ο Άκης Παυλόπουλος και η Μάρω Καρούση στις 5 το πρωί, διαδέχτηκε ένα κάπως άβολο όπως φάνηκε για τους ίδιους σχήμα μία ώρα αργότερα, όταν ο Δημήτρης Οικονόμου, ο Άκης Παυλόπουλος και η Ντόρα Κουτροκόη έψαχναν να βρουν τις «σωστές θέσεις» μεταξύ τους αλλά και μπροστά από την μεγάλη οθόνη του πλατό.
Εκεί που δεν δυσκολεύτηκαν καθόλου, ήταν όταν βρίσκονταν καθισμένοι στο μεγάλο τραπέζι. Βέβαια, δεν ξέρω αν κατά καιρούς πρόκειται να δυσκολευτεί κάποιος καλεσμένος που θα καθίσει μόνος του απέναντί τους, σε σκηνικό που θυμίζει έντονα κριτική επιτροπή talent show. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το μάτι του τηλεθεατή χρειάζεται περίοδο προσαρμογής, ώστε να μπορεί να εστιάσει σε τρεις παρουσιαστές των οποίων οι διαφορετικές διαδρομές οφείλουν να βρουν σε σύντομο χρονικό διάστημα κοινά σημεία τηλεοπτικής συνύπαρξης.