Zappit

Οι συμμαθητές προβιβάζονται στην 3η με …άριστα!

Οι συμμαθητές ανανέωσαν για τρίτη χρονιά και συνεχίζουν ανοδικά. Δείτε την τηλεθέαση του τελευταίου επεισοδίου της σειράς.

Η δεύτερη χρονιά της σειράς «Οι συμμαθητές» αποδείχθηκε άκρως επιτυχημένη για τον ΑΝΤ1, που φαίνεται πως έκανε πολύ καλά που εμπιστεύτηκε τους συντελεστές και τους έδωσε χρόνο να κερδίσουν επιπλέον τηλεθεατές.

Την σεζόν 2014 – 2015 «Οι Συμμαθητές» έκαναν δειλά τα πρώτα τους βήματα στην prime time του καναλιού. Ένα σενάριο βασισμένο στην αργεντίνικη σειρά «Los Graduados» της φημισμένης εταιρίας παραγωγής «TELEFE» και προσαρμοσμένο στα ελληνικά δεδομένα από την Βίκυ Αλεξοπούλου. Διαφορετικοί χαρακτήρες με κοινό παρελθόν και πλήθος αναγνωρίσιμων ηθοποιών που έχουν παραδώσει και στο παρελθόν εξαιρετικές τηλεοπτικές δουλειές που έτυχαν μεγάλης απήχησης. Από την άλλη μια σειρά νέων …συμμαθητών και νέων προσώπων. Έξυπνες ατάκες, γρήγορη δράση, και καταστάσεις που ανανεώνονται συχνά για τα δεδομένα ενός σίριαλ που δεν αρκείται σε ένα επεισόδιο την εβδομάδα.

Όχι άδικα λοιπόν, οι ιθύνοντες του ΑΝΤ1 το εμπιστεύτηκαν, επένδυσαν σε αυτό και δεν διαψεύστηκαν, αφού η σειρά συνέχισε την ανοδική τους πορεία στην τηλεθέαση τη δεύτερη χρονιά προβολής της. Κάτι που δεν συναντά κανείς συχνά, το να έχει δηλαδή καλύτερη πορεία η δεύτερη σεζόν μιας ελληνικής σειράς σε σχέση με την πρώτη.

«Οι Συμμαθητές» έκλεισαν την πρώτη σεζόν με 19,9% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 20,2% στο δυναμικό κοινό. Φέτος, είδαν να ποσοστά τους να βρίσκονται στην κορυφή απέναντι στα προγράμματα των αντιπάλων τους αφού το το μερίδιο τηλεθέασης της σεζόν 2015 -16 για το κοινό 15-44 άγγιξε το 24% και για το σύνολο του κοινού το 26%.

Οι συμμαθητές: Πρωτιά για τη σεζόν 2015 – 2016

Το κανάλι δικαιώθηκε για την απόφαση του και η σειρά πήρε το πράσινο φως και για τρίτη σεζόν, αφήνοντας μάλιστα τους πιστούς του τηλεθεατές σε περισσή αγωνία για τις εξελίξεις στις ζωές των πρωταγωνιστών, αλλά και αρκετό μυστήριο. (Διαβάστε εδώ για το τελευταίο επεισόδιο)

Τα ποσοστά τηλεθέασης του τελευταίο επεισοδίου της 2ης σεζόν, δείχνουν πως μπορεί οι τύχη των πρωταγωνιστών να είναι μετέωρη, ωστόσο οι τηλεθεατές είναι γνωρίζουν πολύ καλά ποια είναι οι δική τους επιλογή, δίνοντας στην σειρά  33,4% στο δυναμικό κοινό και 34,4% στο γενικό σύνολο.