Η σεζόν του 10% μόλις ξεκίνησε
Εκπομπές σε ελεύθερη πτώση, παρουσιαστές σε απόγνωση... Ένα παιχνίδι επιβίωσης που λίγοι θα καταφέρουν να ολοκληρώσουν ζωντανοί...
Από τα μέσα της περασμένης άνοιξης άρχισε να γίνεται ορατό πως η τηλεοπτική σεζόν 2020-21 θα ήταν μια ασφυκτικά γεμάτη σεζόν από πολλά φιλόδοξα προγράμματα. Όσο περνούσαν οι εβδομάδες και μπαίναμε στο καλοκαίρι, ένα ένα τα πιόνια έπαιρναν θέση πάνω στην τηλεοπτική σκακιέρα κι εκεί έγινε ξεκάθαρο πως πλέον βρισκόμασταν μια ανάσα από έναν άνευ προηγουμένου ανταγωνισμό. Όπως και έγινε…
Η πρωινή ζώνη μπήκε πρώτη στην αρένα στις αρχές του Σεπτέμβρη. Έξι ιδιωτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας και η ΕΡΤ, 15 εκπομπές -και αναμένουμε και άλλες- από τις 06:00 έως τις 14:00, μία πίτα για να μοιραστούν… Σε απλά μαθηματικά, έχουμε το 100% από το οποίο όλοι διεκδικούν το μερίδιό τους. Πολλοί οι διεκδικητές, μικρό το μερίδιο…
Αρκεί να ρίξει κάποιος μια ματιά στον πίνακα με τις τηλεθεάσεις για να καταλάβει ότι φέτος, ο πήχης της επιτυχίας έχει πέσει στο 15%. Όποιος αγγίζει αυτό το νούμερο φαντάζει νικητής. Παρουσιαστές πρώτης γραμμής, δίνουν τεράστιο αγώνα επιβίωσης σε απρόβλεπτα νερά. Η πρώτη εικόνα δείχνει τους περισσότερους να κινούνται αρκετά χαμηλά, κάποιοι έπεσαν και σε μονοψήφια. Και αυτό δεν είναι αποκλειστικό «προνόμιο» της πρωινής ζώνης.
Τα περισσότερα προγράμματα της μεσημεριανο-απογευματινής ζώνης, αλλά και τα κεντρικά δελτία ειδήσεων, παρουσιάζουν πρωτοφανή υποχώρηση στα ποσοστά τους. Νούμερα που υπερβαίνουν το 20% είναι είδος προς εξαφάνιση στους πίνακες της Nielsen και τα συναντάμε μέχρι στιγμής μόνο σε μεγάλες παραγωγές, όπως το GNTM.
Το μεγάλο ερώτημα, λοιπόν, είναι ένα: πόσοι και για πόσο θα μπορέσουν να επιβιώσουν στη σεζόν του 10%;