Zappit

Η Ελένη Μενεγάκη κερδίζει την τηλεθέαση χωρίς… περιττό θόρυβο και… τοποθέτηση προϊόντος

Ανέβασε τα ποσοστά της με έναν τρόπο που δεν περίμενε ούτε η ίδια...

Κι ενώ δεν το περίμενε κανείς, αρχικά ούτε και η ίδια, η Ελένη Μενεγάκη βρέθηκε για πρώτη φορά στην τηλεοπτική της πορεία να παρουσιάζει μια infotainment εκπομπή. Ο κορωνοϊός έφερε πολλές ανατροπές στην καθημερινότητα όλων, ακόμα και της Ελένης. Έτσι, η χρόνια φοβία της να ανοίξει έστω και λίγο την πόρτα της εκπομπής της στην ενημέρωση, ξεπεράστηκε «βιαίως» λόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης που βιώνουμε όλοι.

Η αυθόρμητη αντίδραση πολλών εκπομπών ψυχαγωγίας όταν η πανδημία πέρασε και στη χώρα μας, ήταν να κατεβάσουν ρολά. Ο προγραμματισμός του Alpha, όμως, ήθελε την «Ελένη» στο πόστο της, έτσι, η παρουσιάστρια είχε δύο επιλογές: να συνεχίσει όπως την ξέραμε σαν να μη συμβαίνει τίποτα ή να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Προς έκπληξη όλων, επέλεξε το δεύτερο.

Αφαιρώντας περιττούς… θορύβους και πλουμιστές εικόνες από το πλατό της, περιορίζοντας ως ένα σημείο την καθημερινή παρέλαση προϊόντων, αναδεικνύοντας -επιτέλους- δύο βασικούς της συνεργάτες με γνώσεις, λόγο και άποψη, αναδιοργανώνοντας την ομάδα της πίσω από τις κάμερες,  η Ελένη Μενεγάκη ανακάλυψε μαζί με τους τηλεθεατές ότι μπορεί να διαχειριστεί και το info, σε λογικές δόσεις και με κατανοητές σε όλους προσεγγίσεις.

Αποτέλεσμα ήταν οι καθημερινές εκπομπές ψυχαγωγίας να πάρουν τον κατήφορο στους πίνακες μετρήσεων της Nielsen και η «Ελένη», να αυξήσει εντυπωσιακά την τηλεθέαση της… δίχως να νιώθει η ίδια άβολα μέσα σε αυτό… δίχως να νιώθει ο τηλεθεατής ότι δεν την αναγνωρίζει.