Λίγο από ‘δω, λίγο από ‘κει, ο καθένας με το ψαλιδάκι του κόβει και από ένα κομμάτι από το «φόρεμα» της Nielsen που για χρόνια ήταν στην κατοχή της «Ελένης». Η Ελένη Μενεγάκη έχει σίγουρα να θυμάται καλύτερα ξεκινήματα σεζόν από αυτό που βιώνει φέτος. Το κοινό που έχασε τους τελευταίους μήνες της περασμένης χρονιάς, όταν η εκπομπή έκανε θυσία το περιεχόμενο στους χορηγούς, δε λέει μέχρι στιγμής να επιστρέψει. Από την άλλη, η επικαιρότητα προχωρά, ο ανταγωνισμός προχωρά, η… ζωή προχωρά και η Ελένη παραμένει σταθερή σε ένα κόσμο που αλλάζει. Μήπως, τελικά, η παρουσιάστρια παγιδεύτηκε στο ίδιο της το μότο;
Ελένη, μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις λίγο κι εσύ;
Όταν βασικός σου ανταγωνιστής είναι η ενημέρωση, μήπως πρέπει να ρίξεις μια ματιά στην καθημερινότητα των τηλεθεατών σου; Όταν το νεανικό σου κοινό κάνει στροφή προς επαναλήψεις ελληνικών σειρών, μήπως πρέπει να φρεσκάρεις αυτό που εσύ θεωρείς ψυχαγωγία και να δεις τι έχει περισσότερο ανάγκη το κοινό του 2016; Μήπως το κοστούμι που φόρεσες στη φετινή φωτογράφιση σε απομάκρυνε από τις γυναίκες της μεσημεριανής ζώνης; Άρα, σου περνάει καθόλου από το μυαλό να αφεθείς και πάλι στην κάμερα, όπως παλιά;
Αυτές είναι κάποιες σκέψεις που κάνω όταν βλέπω τα νούμερα τηλεθέασης από το «Κωνσταντίνου και Ελένης» και την «Bahar». Και… Ελένη, είμαι σίγουρος πως δεν θα ήθελες να μπαίνεις μαζί τους στην κούρσα του ανταγωνισμού.