Dragons Den: Όταν το επιχειρείν κάνει τη διαφορά και κερδίζει το τηλεοπτικό κοινό

Διαβάστε περισσότερα...
Το Dragons Den επέστρεψε χθες δυναμικά στους τηλεοπτικούς μας δέκτες, με την τρίτη του σεζόν, και από το πρώτο κιόλας επεισόδιο μάς έδωσε μια –όχι και τόσο μικρή- γεύση για το τι θα επακολουθήσει στη συνέχεια.
Η προσθήκη των Γιάννη Τσιώρη και Νίκης Γουλιμή προσέφερε την απαραίτητη ανανέωση στο show επιχειρηματικότητας, με το τηλεοπτικό κοινό να δείχνει την αποδοχή του στους πίνακες τηλεθέασης.
Συγκεκριμένα, το Dragons Den κατέγραψε στην πρεμιέρα του πρωτιά στη ζώνη προβολής του, με μέσο όρο 17,6% στο δυναμικό κοινό, ενώ το πρόγραμμα παρακολούθησαν 1.719.130 τηλεθεατές έστω και για 1’ στο σύνολο του κοινού.
Οι δύο νέοι Dragons, λοιπόν, έδειξαν από την αρχή πως θα κάνουν τα πάντα για να πάρουν τις επενδύσεις που θέλουν, μπαίνοντας παράλληλα αμέσως στο τηλεοπτικό κλίμα.
Ειδικά ο Γιάννης Τσιώρης, ο οποίος μπήκε δυναμικά στο «παιχνίδι» και ήδη ξεκίνησε τις πρώτες κόντρες με τη Μαρία Χατζηστεφανή και τον Τάσο Οικονόμου. Κι αν κρίνουμε κι από το τρέιλερ του δεύτερου επεισοδίου…
Το διαφορετικό που κάνει… τη διαφορά!
Ένα show επιχειρηματικότητας είναι κάτι εντελώς διαφορετικό απ’ ότι βλέπουμε τόσα και τόσα χρόνια στην τηλεόραση. Ο ΑΝΤ1 πήρε ρίσκο πριν τρία χρόνια με το συγκεκριμένο πρότζεκτ και όπως φαίνεται τού βγήκε και πολύ καλά μάλιστα.
Ο κόσμος έχει ανάγκη να παρακολουθήσει κάτι διαφορετικό στην τηλεόραση και φαντάζομαι πως αυτός είναι ο λόγος που -και φέτος- το Dragons Den ξεκίνησε με υψηλά ποσοστά στην τηλεθέαση.
Το συγκεκριμένο πρότζεκτ κάνει τη διαφορά στην ελληνική τηλεόραση και σε κάθε επεισόδιο κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. Γιατί; Γιατί είναι κάτι διαφορετικό…
Και όπως, άλλωστε, έχει πει και ο Γούντι Άλεν, “το μυστικό της επιτυχίας είναι να είσαι διαφορετικός από τους άλλους”.