Ο Ολυμπιακός …έκλεψε την τηλεθέαση της prime time ζώνης
Ποια προγράμματα "πληγώθηκαν" από τον αγώνα και ποιοι αντιστάθηκαν;
Η Γιουβέντους υποκλίθηκε στον Ολυμπιακό και οι τηλεοπτικές προτάσεις των καναλιών υπέκυψαν στην τηλεθέαση της ΝΕΡΙΤ. Μπορεί το δημοφιλές σίριαλ «Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα» να παρέμεινε στην κορυφή με 30,7%, καθώς έπαιξε πριν ξεκινήσει ο αγώνας, δε συνέβη το ίδιο όμως με τα υπόλοιπα προγράμματα της prime time ζώνης.
Οι “ερυθρόλευκοι” νίκησαν την “βέκια σινιόρα” με 1-0 και η ΝΕΡΙΤ κρατούσε στη Ν ΕΝΑ το 17% των τηλεθεατών και στη N Sports το 19,9%. Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι η πίτα για τα υπόλοιπα κανάλια μίκρυνε απότομα και καμία τηλεοπτική πρόταση δεν μπόρεσε να περάσει σε τηλεθέαση πάνω από το παιχνίδι.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Music School περιορίστηκε στο 11,7%, η Εκδρομή στο 14,9%, τα Καρντάσιανς στο 14,7% και η ελληνική ταινία Τζένη Τζένη στο 14,3%.
Γιώργος Σκρομπόλας
*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων
Δείτε αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης