Τηλεθέαση: Το MasterChef πέρασε πάνω από τη μυθοπλασία

Τηλεθέαση

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση...

Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, στο 2025, τα «βαριά χαρτιά» της prime time των καναλιών ρίχθηκαν στη μάχη για την τηλεθέαση το βράδυ της Τρίτης.

Ποια προγράμματα όμως επέλεξαν να παρακολουθήσουν, περισσότερο, οι τηλεθεατές και ποια βρέθηκαν χαμηλά στον πίνακα με τα νούμερα της τηλεθέασης;

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, στην κορυφή της τηλεθέασης βρέθηκε το ανανεωμένο Masterchef σημειώνοντας ποσοστό 16.6% στο δυναμικό κοινό. Όσο αφορά, ωστόσο, το γενικό σύνολο το ριάλιτι μαγειρικής του Star απέσπασε ποσοστό 13.8% ενώ στην πρώτη θέση πέρασε ο «Άγιος έρωτας» με ποσοστό 18%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

MasterChef – 16,6%
Άγιος Έρωτας – 15,1%
Grand Hotel – 14,7%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 12,5%
Ο Τιμωρός – 12,4%
Γη της Ελιάς – 9,1%
Η Παραλία – 3,8%
Η Μαρία που έγινε Κάλλας – 3,9%
Αρχελάου 5 – 1,5%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Άγιος Έρωτας – 18%
Grand Hotel – 16%
Γη της Ελιάς – 15,8%
MasterChef – 13,8%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 13,6%
Ο Τιμωρός – 12,6%
Η Μαρία που έγινε Κάλλας – 5,3%
Η Παραλία – 4,4%
Αρχελάου 5 – 1.8%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.