Τηλεθέαση: Πέταξε η Εθνική Ελλάδος με τριπλάσια ποσοστά από τον ανταγωνισμό
Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Ο απόλυτος πρωταγωνιστής στην τηλεθέαση ήταν ο χθεσινός αγώνας ανάμεσα στην Ελλάδα και στην Αγγλία στον Alpha. Συγκεκριμένα, το ματς έφτασε σχεδόν στο 35% στο δυναμικό κοινό, σημειώνοντας τα τριπλάσια ποσοστά από τη δεύτερη θέση στην οποία βρέθηκε η Γη της Ελιάς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο ποδοσφαιρικός αγώνας στον Alpha πάτησε κορυφή με 34,4% και ακολούθησε με τεράστια διαφορά η Γη της Ελιάς στο 12%. Σε απόσταση αναπνοής ήταν το Grand Hotel και το Ταμπού με 11,5% και 11,2% αντίστοιχα. Δεν κατάφεραν να αποδώσουν τα μέγιστα τα υπόλοιπα προγράμματα ενάντια σε έναν τόσο ισοπεδωτικό αντίπαλο. Το First Dates έφτασε στο 6,9%, το Tempting Fortune στο 5,6%, το Survivor στο 4%, η Παραλία στο 2,8% και το Αρχελάου 5 στο 1,5%.
Στο γενικό σύνολο ο αγώνας της Ελλάδας με την Αγγλία σκαρφάλωσε στο 34,1%, η Γη της Ελιάς στη δεύτερη θέση με 17,4% και το Grand Hotel στην τρίτη θέση με 16,6%. Βελτιωμένα ποσοστά για το Ταμπού το οποίο κατέγραψε 15,2% κι από εκεί και πέρα χαμηλά μονοψήφια. Το 6,3% μοιράστηκαν το First Dates και το Survivor, στο 6,2% το Tempting Fortune, στο 2,9% η Παραλία και στο 1,7% το Αρχελάου 5.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Ποδόσφαιρο: Ελλάδα – Αγγλία – 34,4%
Η Γη της Ελιάς – 12%
Grand Hotel – 11,5%
Ταμπού – 11,2%
First Dates –6,9%
Tempting Fortune –5,6%
Survivor – 4%
Παραλία – 2,8%
Αρχελάου 5 – 1,5%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Ποδόσφαιρο: Ελλάδα – Αγγλία – 34,1%
Η Γη της Ελιάς – 17,4%
Grand Hotel – 16,6%
Ταμπού – 15,2%
Survivor – 6,3%
First Dates – 6,3%
Tempting Fortune –6,2%
Παραλία – 2,9%
Αρχελάου 5 – 1,7%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.