Τηλεθέαση: Ποια σειρά της prime time έβγαλε «στη σέντρα» το Champions League;

Τηλεθέαση

Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;

Σκληρή ήταν για ακόμη μια βραδιά η μάχη για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη. Με διαφοροποιημένο πρόγραμμα λόγω ποδοσφαιρικού αγώνα στο MEGA, ο ανταγωνισμός διαμορφώθηκε ανάλογα και τα κανάλια διεκδίκησαν ξανά το μεγαλύτερο μερίδιο στην πίτα. Πού «έκατσε» η μπίλια και ποιος ήταν αυτός που πήρε όλο το «χαρτί;»

Το Grand Hotel ήταν εκείνο που κατάφερε να ξεχωρίσει, βγαίνοντας κερδισμένο από την απουσία των σειρών του MEGA το βράδυ της Τετάρτης (6/11). Η καθημερινή σειρά εποχής σημείωσε τηλεθέαση 17,3% στο δυναμικό κοινό (18-54), δίνοντας την πρωτιά στον ΑΝΤ1. Ακολούθησε ο ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα στην Ίντερ και την Άρσεναλ με 14,4% και η κωμωδία «VIΠ Καλά Γεράματα» με 13,8%.

Στο 12% κράτησε ο «Άγιος Έρωτας» τον Alpha, ενώ στο 7,5% «έκλεισε» η Φάρμα. Σε χαμηλά μονοψήφια νούμερα περιορίστηκαν το Tempting Fortune (5,7%), το Survivor (3,6%) και η «Παραλία» (3%).

Τη δυναμική του και στο γενικό σύνολο απέδειξε το Grand Hotel, «σκοράροντας» τηλεθέαση που ξεπέρασε το 20%. Συγκεκριμένα, η σειρά έδωσε 21,4% στον ΑΝΤ1 και ακολούθησε ο «Άγιος Έρωτας» με 15,6%. Στην τρίτη θέση ο αγώνας του Champions League με ποσοστό 14,5% και πάνω από τη βάση τα «Καλά Γεράματα» του ΑΝΤ1 (12,5%). Μονοψήφιες οι επιδόσεις για τα υπόλοιπα προγράμματα, με τη «Φάρμα» να σημειώνει 7,6% για το Star, το Survivor και το Temping Fortune 6,9% και 5,5% αντίστοιχα για τον ΣΚΑΪ, ενώ ουραγός με 4,8% η «Παραλία» της ΕΡΤ1.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Grand Hotel – 17,3%
Ίντερ – Άρσεναλ (Champions League) – 14,4%
VIΠ Καλά Γεράματα – 13,8%
Άγιος Έρωτας – 12%
Φάρμα – 7,5%
Tempting Fortune – 5,7%
Survivor – 3,6%
Η Παραλία – 3%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Grand Hotel – 21,4%
Άγιος Έρωτας – 15,6%
Ίντερ – Άρσεναλ (Champions League) – 14,5%
VIΠ Καλά Γεράματα – 12,5%
Φάρμα – 7,6%
Survivor – 6,9%
Tempting Fortune – 5,5%
Η Παραλία – 4,8%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.