Τηλεθέαση: Άνετη επικράτηση για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου στην prime time

Τηλεθέαση

Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;

Τη δυναμική του στην prime time ζώνη απέδειξε για ακόμη μία Παρασκευή το RoadShow του Γρηγόρη Αρναούτογλου. Η ταξιδιωτική εκπομπή του ΑΝΤ1 κατάφερε να μονοπωλήσει σχεδόν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών απέναντι σε αγαπημένες ελληνικές σειρές και ριάλιτι σόου, που διεκδίκησαν από την πλευρά τους το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο στην τηλεθέαση. Πώς διαμορφώθηκε η κατάταξη;

Πιο αναλυτικά, το RoadShow του Γρηγόρη Αρναούτογλου σημείωσε ποσοστό 18,8% στο δυναμικό κοινό (18-54), με τον «Άγιο Έρωτα» του Alpha να ακολουθεί στο 14,2% και το IQ160 του Star sto 11%. Με επιδόσεις πάνω από τη βάση κινήθηκε η «Γη της Ελιάς» (10,7%) και τρεις μονάδες χαμηλότερα βρέθηκε το Tempting Fortune. Στο 6,2% προσγειώθηκε η τηλεθέαση για το Survivor, ενώ ουραγοί βρέθηκαν οι «Μαύροι Πίνακες» (5,7%) και το «Αρχελάου 5» (1,9%).

Αναφορικά με το γενικό σύνολο, εκεί τα πρωτεία ανήκαν στη «Γη της Ελιάς» για ακόμη μία φορά. Η δραματική σειρά του MEGA συγκέντρωσε 18,3% την ώρα που ο Γρηγόρης Αρναούτογλου έδινε στον ΑΝΤ1 16,6% και ο «Άγιος Έρωτας» στον Alpha 16,5%. Σε μονοψήφια επίπεδα τα υπόλοιπα προγράμματα της prime time, με το Survivor να σημειώνει 9,9% τηλεθέαση, το IQ160 9,8% και το Tempting Fortune 7,9%. Τέλος, οι «Μαύροι Πίνακες» έφτασαν στο 5,8% και το «Αρχελάου 5» το 2,7%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση:

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

The Roadshow – 18,8%
Άγιος Έρωτας – 14,2%
IQ 160 – 11%
Η Γη της Ελιάς – 10,7%
Tempting Fortune – 7,7%
Survivor – 6,2%
Μαύροι Πίνακες – 5,7%
Αρχελάου 5 – 1,9%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Η Γη της Ελιάς – 18,3%
The Roadshow – 16,6%
Άγιος Έρωτας – 16,5%
Survivor – 9,9%
IQ 160 – 9,8%
Tempting Fortune – 7,9%
Μαύροι Πίνακες – 5,8%
Αρχελάου 5 – 2,7%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.