Τηλεθέαση: Η Σίσσυ Χριστίδου κέρδισε την πρωινή ζώνη του Σαββάτου
Αναλυτικά οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Στα χέρια της Σίσσυς Χρηστίδου και της παρέας της κατέληξαν τα ηνία στη μάχη για την τηλεθέαση το πρωινό του Σαββάτου (12/10). Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το «Χαμογέλα και Πάλι» κέρδισε και οδήγησε την κούρσα έναντι του ανταγωνισμού με μία σχετικά ασφαλή διαφορά 2μιση μονάδων. Πρωτιά στο γενικό σύνολο για τον Νίκο Μάνεση και υψηλά τα ποσοστά για τους «Δεκατιανούς» του ΣΚΑΪ.
Πιο συγκεκριμένα, το «Χαμογέλα και Πάλι» συγκέντρωσε για λογαριασμό του MEGA τηλεθέαση 16% στο δυναμικό κοινό (18-54) και ο Νίκος Μάνεσης 13,5%. Την ίδια ώρα, οι «Δεκατιανοί» σημείωσαν 9,8% και λίγο πιο κάτω βρέθηκαν οι Weekenders του ΑΝΤ1 με 8,6%. Στο 4,8% «έκλεισαν» Ζωή Κρονάκη και Τάσος Ιορδανίδης στη Δημόσια Τηλεόραση.
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, εκεί προπορεύτηκε το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» με ποσοστό 18,5%. Σχεδόν τέσσερις μονάδες πίσω βρέθηκαν οι «Δεκατιανοί» με 14,7% και ακολούθησε η Σίσσυ Χρηστίδου με 13,7%. Κάτω από τη βάση κινήθηκαν και στο σύνολο οι Weekenders με 8,5% και το «Καλημέρα είπαμε;» με 4,5%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Χαμογέλα και Πάλι – 16%
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 13,5%
Οι Δεκατιανοί – 9,8%
Weekenders – 8,6%
Καλημέρα είπαμε; – 4,8%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση – 18,5%
Οι Δεκατιανοί – 14,7%
Χαμογέλα και Πάλι – 13,7%
Weekenders – 8,5%
Καλημέρα είπαμε; – 4,5%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.