Τηλεθέαση: Ο ΑΝΤ1 πήρε την πρωτιά στην prime time με Grand Hotel και VIP Καλά Γεράματα

Τηλεθέαση

Δείτε αναλυτικά τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Αμφίρροπη ήταν η μάχη για τη χθεσινή τηλεθέαση, αφού προγράμματα που κυριαρχούσαν τις προηγούμενες ημέρες ανατράπηκαν. Η έλευση της νέας κωμικής σειράς του ΑΝΤ1, VIP Καλά Γεράματα, στρίμωξε σε μεγάλο βαθμό τον ανταγωνισμό και κατέκτησε την πρώτη θέση τόσο στο δυναμικό κοινό όσο και στο σύνολο. Η σειρά ήταν το μεγάλο στοίχημα του καναλιού και από ό,τι φαίνεται το κέρδισε. Σταθερή ήταν η πορεία του Grand Hotel στον ΑΝΤ1, ενώ το Survivor και το Ταμπού δεν κατάφεραν να δείξουν σημάδια ανάκαμψης.

Συγκεκριμένα, χθες Τετάρτη 09 Οκτωβρίου το VIP Καλά Γεράματα κατέγραψε 18,7%, το Grand Hotel 14,9% και η Γη της Ελιάς 13%. Ακολούθησε ο Άγιος Έρωτας με 11,2%, η Φάρμα με 10,6% και το Survivor με 7,3%. Το Tempting Fortune είχε 7,1%, το Ταμπού σε πτωτική πορεία 5,9%, η Παραλία η οποία έχει χάσει τη δυναμική της περσινής χρονιάς 2,7% και το Αρχελάου 5 2,2%.

Όσον αφορά το σύνολο, το VIP Γεράματα σημείωσε 19,8%, η Γη της Ελιάς 18,4% και το Grand Hotel 17,8% . Στη συνέχεια ο Άγιος Έρωτας είχε μέσο όρο 12,9%, το Survivor με 9,3% και το Ταμπού 8,7%. Τέλος η Φάρμα έφτασε στο 8%, το Tempting Fortune είχε 6,6%, η Παραλία 4,7%  και το Αρχελάου 5 2,9%.

Η τηλεθέαση αναλυτικά…

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

VIP Καλά Γεράματα – 18,7%
Grand Hotel – 14,9
Η Γη της Ελιάς – 13%
Άγιος Έρωτας – 11,2%
Φάρμα – 10,6%
Survivor – 7,3%
Tempting Fortune –7,1%
Ταμπού – 5,9
Παραλία – 2,7%
Αρχελάου 5 – 2,2%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

VIP Καλά Γεράματα – 19,8
Η Γη της Ελιάς – 18,4%
Grand Hotel – 17,8
Άγιος Έρωτας – 12,9%
Survivor – 9,3%
Ταμπού – 8,7
Φάρμα – 8%
Tempting Fortune – 6,6%
Παραλία – 4,7%
Αρχελάου 5 – 2,9%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.