Θάνος Κρομμύδας: «Πολύ γνωστός, όταν τον συνάντησα κατάλαβα τι ήθελε, άνοιξα την πόρτα κι έφυγα»

Θάνος Κρομμύδας

"Μετά έμαθα ότι αυτός έτσι λειτουργεί", λέει ο Θάνος Κρομμύδας.

Ήταν ο Τσέλο Κομποσκίνο στην ξεκαρδιστική παράσταση «Έγκλημα στο Lotus Canyon» στο Θέατρο 104, σε μια κωμωδία μυστηρίου με στιγμές γέλιου, αγωνίας και ανατροπών που το κοινό λάτρεψε. Ο Θάνος Κρομμύδας είναι το νέο big thing του θεάτρου. Κατάγεται από τα Στουρναραίικα Τρικάλων, φοίτησε στην καλύτερη σχολή υποκριτικής της Αμερικής, την American Academy of Dramatic Arts στη Νέα Υόρκη, που τον επέλεξε ανάµεσα στους 25 καλύτερους αποφοιτήσαντες από όλο τον κόσµο, και κάπως έτσι βρέθηκε μεταξύ των πιο ταλαντούχων νέων ηθοποιών στις ΗΠΑ.

«Την ημέρα που ξεκίνησα το ταξίδι μου για την Αμερική για να συνεχίσω τις σπουδές μου πάνω στο θέατρο δεν την ξεχνώ ποτέ. Ήταν Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου του 2014. Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο εμπειρίες και σίγουρα έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή μου και ως ηθοποιός και ως άνθρωπος», λέει στην Απογευματινή και την Σπυριδούλα Τριάντου. Ο Θάνος Κρομμύδας έκανε και μαθήματα µε την Κιµ Κατράλ, τη γνωστή Σαµάνθα από το «Sex and the City», που φοίτησε στην ίδια σχολή.

Έκτοτε δουλεύει ασταμάτητα στο θέατρο. «Οι απόφοιτοι, αυτοί που έχουν γίνει μεγάλοι σταρ, έρχονται για σεμινάρια. Έτσι ήρθε και η Κατράλ. Το πρώτο πράγμα που µου έκανε εντύπωση ήταν ότι ήταν πολύ φιλική. Δεν κουβαλούσε όλο αυτό το σταριλίκι», λέει. Στην Αμερική τα πράγματα είναι πιο ζόρικα. «Μπορεί σε πολλούς να φαντάζει υπέροχο το “american dream”, αλλά δεν είναι εύκολο. Στο εξωτερικό όλα είναι δύσκολα. Χρειάζεται μεγάλη συνέπεια. Και οι οντισιόν διαφέρουν από αυτές στην Ελλάδα. Διαρκούν αρκετές ώρες. Θα περάσεις το πρώτο, το δεύτερο, το τρίτο κάστινγκ για να πάρεις έναν ρόλο», εξηγεί. «Πρέπει να είσαι πάντα στην ώρα σου. Αν αργήσεις έστω πέντε λεπτά, σε διώχνουν. Δεν συγχωρούν τέτοια λάθη. Ο χρόνος για αυτούς είναι χρήμα», λέει ο Θάνος Κρομμύδας.

Το θέατρο μπήκε ξαφνικά στη ζωή του. «Σπούδαζα Oικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και παράλληλα συμμετείχα σε θεατρική ομάδα. Εκεί κατάλαβα πόσο αγαπώ το θέατρο. Το είπα αμέσως στους γονείς μου που ασχολούνται επίσης με τα Oικονομικά. Δεν χάρηκαν και πολύ, ωστόσο με στήριξαν όσο δεν φαντάζεστε. Τους οφείλω πολλά, τους ευχαριστώ», τονίζει. «Αν και κάθε ρόλος είναι διαφορετικός, όλους τούς αντιμετωπίζω με την ίδια ευθύνη, με την ίδια βαρύτητα και, εννοείται, με την κοινή ματιά ηθοποιού – σκηνοθέτη ώστε να βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Προφανώς, για να βγει ακόμα πιο αληθινός ο ρόλος, η επικοινωνία και η καλή συνεργασία μεταξύ των ηθοποιών είναι απαραίτητη. Είναι αυτή που θα δώσει και παραπάνω αλήθεια κατά τη διάρκεια της παράστασης», προσθέτει.

Στο σανίδι, ο Θάνος Κρομμύδας έχει εμφανιστεί και γυμνός, στην παράσταση «Balance». Τον δυσκόλεψε; «Όλους τους ρόλος τούς αντιμετωπίζω με την ίδια ευθύνη, με την κοινή ματιά ηθοποιού-σκηνοθέτη ώστε να βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το γυμνό το αντιμετωπίζω σαν να φοράω ρούχα. Δεν σκέφτομαι καθόλου λοιπόν ότι είμαι γυμνός όσο είμαι πάνω στη σκηνή. Και χαίρομαι ιδιαίτερα που το κοινό πήρε τόσο σπουδαία πράγματα από την παράσταση, που δεν στάθηκε στα λίγα δευτερόλεπτα που εμφανίστηκα γυμνός», παραδέχεται. Η εμφάνιση και το καλλίγραμμο σώμα του ήταν το εισιτήριο ώστε να συνεργαστεί και με μεγάλες εταιρείες ρούχων και προϊόντων ως μοντέλο. Και τώρα φωτογραφίζεται ως μοντέλο, παράλληλα με το θέατρο.

Ωστόσο στην πορεία του είχε βιώσει και συμπεριφορές ανάρμοστες. «Ήταν ένας πολύ γνωστός σκηνοθέτης, με σημαντικές δουλειές στο Εθνικό. Με είδε στις εξετάσεις, του άρεσα και ζήτησε το τηλέφωνό μου από τον διευθυντή της σχολής. Με πήρε μετά από μία εβδομάδα και μου λέει: “Γεια σου, θα ήθελα να συναντηθούμε, γιατί σε σκέφτομαι για μια δουλειά”», αναφέρει ο ηθοποιός. «Όταν τον συνάντησα κατάλαβα τι ήθελε, άνοιξα την πόρτα και έφυγα. Μετά έμαθα ότι αυτός έτσι λειτουργεί», εξομολογείται ο Θάνος Κρομμύδας.

Τα επόμενα σχέδιά του αφορούν το θέατρο αλλά και την τηλεόραση. «Κάνω συζητήσεις για μια σειρά που όμως δεν μπορώ να ανακοινώσω ακόμα. Την τηλεόραση την αγαπώ αλλά όχι όπως το θέατρο και τον κινηματογράφο. Ωστόσο είναι πολύ σημαντική για έναν ηθοποιό, μεγάλο εισιτήριο για να προχωρήσεις…», εξηγεί και παραδέχεται πως «έχουμε εξαιρετικούς ηθοποιούς και σκηνοθέτες. Και η ελληνική μυθοπλασία τα τελευταία χρόνια έχει πάει σε άλλο επίπεδο. Είναι πολύ ευχάριστο αυτό. Μακάρι να βλέπουμε συνεχώς και νέα πρόσωπα, καθώς υπάρχει πολύ ταλέντο εκεί έξω», καταλήγει.