Τηλεθέαση: Ξανά στην κορυφή της prime time η ΕΡΤ3

Τηλεθέαση

Τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση;

Την πρώτη θέση για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες καταφέρνει να πάρει η ΕΡΤ3 στη μάχη για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη. Το 3ο κανάλι της Δημόσιας Τηλεόρασης βρέθηκε ξανά στην κορυφή των προτιμήσεων, αφού οι τηλεθεατές το βράδυ της Παρασκευής (7/6) συντονίστηκαν εκεί για να παρακολουθήσουν τον αγώνα μπάσκετ ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό.

Πιο συγκεκριμένα, η ζωντανή αθλητική μετάδοση σημείωσε τηλεθέαση 18% στο δυναμικό κοινό (15-54) και για δύο ώρες (21:30-23:30) έφεραν την ΕΡΤ3 στην κορυφή της Nielsen. Ακολούθησαν ο φιλικός ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα στην Ελλάδα και στη Γερμανία, που έδωσε στον Alpha 13,7% και το τηλεπαιχνίδι «Ποιος Θέλει Να Γίνει Εκατομμυριούχος» με 13,5%. Σταθεροί στο ραντεβού τους με τη «Γη της Ελιάς» οι τηλεθεατές του MEGA στο 11,6%. Τέλος, μονοψήφιες ήταν οι επιδόσεις στην τηλεθέαση για τη σειρά «Στα Σύνορα» (7.9%), τον «Έρωτα Φυγά» (5.6%) και το «TV Queen» (3,3%).

Όσον αφορά το σύνολο, εκεί την πρωτιά κατέκτησε η «Γη της Ελιάς» (19.5%), με τον «Εκατομμυριούχο» να ακολουθεί με μία μονάδα διαφορά στο (18.5%). Στο 15.5% έκλεισε η τηλεθέαση στο σύνολο για τον αγώνα μπάσκετ Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός στην ΕΡΤ3 και στο 13.4% για τον «Έρωτα Φυγά» του ΑΝΤ1. Ο ποδοσφαιρικός αγώνας Ελλάδα-Γερμανία συγκέντρωσε 13.3%, η σειρά «Στα Σύνορα» 6,5% και το «TV Queen» 3,3%.

Η τηλεθέαση αναλυτικά

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 18%
ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΕΛΛΑΔΑ 13.7%
ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ 13.5%
Η ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ 11.6%
ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ 7.9%
ΕΡΩΤΑΣ ΦΥΓΑΣ 5.6%
TV QUEEN 3.3%

ΣΥΝΟΛΟ

Η ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ 19.5%
ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ 18.5%
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ – ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 15.5%
ΕΡΩΤΑΣ ΦΥΓΑΣ 13.4%
ΕΛΛΑΔΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ 13.3%
ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ 6.5%
TV QUEEN 3.3%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.