Τηλεθέαση: Σπίτι με το Mega έμεινε πάλι το δυναμικό κοινό

Σπίτι με το mega

Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.

Το βράδυ του Σαββάτου 19 Δεκεμβρίου, το J2US και το “Σπίτι με το Mega” έδωσαν μια σκληρή μάχη για να κερδίσουν στην τηλεθέαση την πολυπόθητη πορυφή.

Πιο συγκεκριμένα, το “Σπίτι με το Mega” ήταν η εκπομπή που κατόρθωσε να κόψει πρώτη το νήμα με μέσο όρο 15,2% στο δυναμικό κοινό, ενώ το J2US βρέθηκε στο 12,5%.

Όσον αφορά το γενικό σύνολο, το J2US σημείωσε μέσο όρο 13,4% και το “Σπίτι με το Mega” σημείωσε 12,3%.

Αντίθετα, η εκπομπή “Στα τραγούδια λέμε ναι” και το αφιέρωμα στη Μελίνα Μερκούρη βρέθηκε σε μονοψήφια νούμερα με μέσο όρο 5,3% στο γενικό και 2,3% στο δυναμικό.

Αξίζει να σημειωθεί πως η μουσική εκπομπή του Μεγάλου Καναλιού είχε ευρεία απήχηση και στο γυναικείο κοινό, ενώ ξεχώρισαν έναντι του ανταγωνισμού οι αποδόσεις που πέτυχε το «Σπίτι με το Mega» στις ομάδες των Ανδρών ηλικίας 15-24 (19,2%) αλλά και των Γυναικών ηλικία 45-54 (16,2%).

Την μουσική βραδιά του Mega παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 602.000 τηλεθεατές, ενώ η κάλυψη της ανήλθε σε 3.140.000 άτομα.

Η τηλεθέαση…

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Σπίτι με το Mega – 15,2%

J2US – 12,5%

Στα τραγούδια λέμε ναι – 2,3%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

J2US – 13,4%

Σπίτι με το Mega – 12,3%

Στα τραγούδια λέμε ναι – 5,3%

Δείτε εδώ αναλυτικά τις μετρήσεις τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό και στο σύνολο για όλες τις εκπομπές, σε όλες τις ζώνες!

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.