Μαρία Κίτσου: Αυτή είναι η σκηνή που την δυσκόλεψε περισσότερο στις Άγριες Μέλισσες
Όλα όσα είπε η ηθοποιός…
Στο “TV έθνος” και τον Αλέξη Μίχα έδωσε συνέντευξη η Μαρία Κίτσου, η τηλεοπτική “Ελένη” από τις Άγριες Μέλισσες. Η ηθοποιός απάντησε, μεταξύ άλλων, για την πιο δύσκολη σκηνή που γύρισε μέχρι σήμερα, ενώ ξεκαθάρισε πως δεν έχει γίνει καμία συζήτηση για δεύτερη σεζόν.
Ισχύει πως ήδη συζητήσατε για δεύτερη σεζόν;
Όχι δεν ισχύει. Δεν έχει γίνει ακόμη καμία συζήτηση. Δεν ξέρω αν έχουν παρθεί οριστικές αποφάσεις.
Η σκηνή που σε δυσκόλεψε μέχρι σήμερα περισσότερο ποια ήταν;
Οι πιο φαντεζί σκηνές -φόνοι, καβγάδες κ.λπ.- έχουν τη δυσκολία τους, αλλά έχουν και την αβάντα τους. Για μένα οι συναισθηματικές, οι πιο εσωτερικές στιγμές είναι πιο δύσκολες.
Άρα με τον Λάμπρο…
Η σκηνή με τα χαστούκια με τον Λάμπρο ήταν μεγάλη πρόκληση. Και πολύ συγκινητική στιγμή. Ξέσπασε η Ελένη για πρώτη φορά. Ήταν η σκηνή που με δυσκόλεψε μέχρι τώρα περισσότερο.
Η Ελένη θα μάθει τον λόγο που δεν μπορεί να είναι με τον Λάμπρο; Και πώς θα αντιδράσει;
Θα το μάθει και θα το μάθει αρκετά γρήγορα, αμέσως μόλις το μάθει ο Λάμπρος. Η σειρά είναι γρήγορη. Θα είναι τεράστιο χτύπημα και για τους δύο. Θα είναι τραγικό.
Με τον Κυπραίο πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα;
Ο κόσμος έχει μπερδευτεί με τον ρόλο του Θωμά. Και είναι καλό. Ο Θωμάς είναι περίεργος και αμφιλεγόμενος χαρακτήρας. Ο Θωμάς έχει ειλικρινή αισθήματα για την Ελένη. Πήγε στο Διαφάνι αρχικά με άλλες προθέσεις, αλλά η ζωή του τα έφερε αλλιώς. Το τελευταίο πράγμα που ήθελε ήταν να ερωτευτεί την Ελένη. Έχει μάθει να επιβιώνει αλλιώς. Και όλη αυτή η κατάσταση θα τον οδηγήσει σε εσωτερικές συγκρούσεις μέσα του. Είναι από τους πιο ενδιαφέροντες χαρακτήρες της σειράς.
Τι άλλο μπορούμε να πούμε για τα προσεχώς;
Στις Άγριες Μέλισσες δεν θα μας προλαβαίνουν τα γεγονότα. Υπάρχουν σκηνές που λέω «πο-πο, θα γίνει αυτό το πράγμα, θα τρελαθώ». Έρχεται χιονοστιβάδα εξελίξεων. Ακούω που χαρακτηρίζουν τη σειρά σαπουνόπερα. Η ζωή είναι η μεγαλύτερη σαπουνόπερα. Στα χωριά συμβαίνουν πολύ χειρότερα πράγματα. Το θέμα, λοιπόν, είναι πώς διαχειρίζεσαι καλλιτεχνικά τις ιστορίες για να μη γίνουν σαπουνόπερα. Οι Άγριες Μέλισσες δεν είναι σαπουνόπερα.