Απαγόρευσαν διαφήμιση με την Dakota Fanning ως προκλητική!
Δείτε τις επίμαχες φωτογραφίες
Το παιδικό πρόσωπο της 17χρονης πλέον ηθοποιού, που κάνει καριέρα στην Αμερική από παιδάκι, ενέπνευσε τον οίκο μόδας Marc Jacobs που θέλησε να δώσει την εικόνα μίας σύχρονης Λολίτας, εξου και το όνομα του αρώματος Oh Lola!
Αν και ο οίκος συνηθίζει να προκαλεί με τις διαφημίσεις του, κανείς δεν περίμενε πως θα περνούσε τόσο τα όρια ώστε να απαγορευτεί η προβολή κάποιας από αυτές.
Στην διαφήμιση η Dakota εμφανίζεται σε ροζ φόντο να κρατά ένα τεράστιο μπουκάλι του αρώματος ανάμεσα στα πόδια της και πολλοί είχαν αντιδράσει εξ αρχής σε αυτή.
Έτσι και το βρετανικό ραδιοτηλεοπτικό εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία:
«Παρατηρήσαμε ότι το κορίτσι κρατούσε ένα μπουκάλι αρώματος ανάμεσα στα πόδια της και σκεφτήκαμε ότι η θέση στάση αυτή ειναι προκλητική. Καταλαβαίνουμε ότι η κοπέλα είναι 17 χρονών, αλλά λάβαμε υπόψην μας ότι μοιάζει κάτω από 16. Λάβαμε υπόψην μας ότι το μήκος του φορέματος, τα πόδια της και η θέση του μπουκαλιού κατευθύνουν την προσοχή στην σεξουαλικότητά της. Εξ αιτίας αυτών και συμπεριλαμβανομένης της εμφάνισής της σκεφτήκαμε πως μπορεί να ωθεί σεξουαλικά ένα παιδί.»
Οι δημιουργοί υπερασπίστηκαν την διαφήμιση λέγοντας πως μπορεί να είναι προκλητική αλλά δεν είναι άσεμνη, ωστόσο η διαφήμιση απαγορεύτηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Διαβάστε ακόμα:
Ποια είναι τα πλουσιότερα παιδιά στο Χόλιγουντ
Το βίντεο που απαγορεύτηκε στην αμερικάνικη τηλεόραση